i refuse to belive the things that you say when you're mad



igår:
fredrika kom hem till mig vid halv åtta. då poppade vi en påse popcorn och gosade ner oss i sängen. kollade en stund på satc-the movie och sen gick vi och poppade en påse till. haha och så bakade vi. mumms! jag ä l s k a r när fredrika är hemma hos mig. nupp OCH choklad liksom, kan dt bli bättre? :) vi chillade och mös till kanske.. 11? kmr inte ihåg när hon gick, och inte kollade jag på klockan heller. gjorde mig iordning och gick och la mig ganska snart efter att hon hade gått.

idag:
klockan ringer vid halv sju som vanligt (på min lediga dag, suck ;)) jag går upp och käkar frulle och gör mig iordning i vanlig ordning, fast på rekordtid. fem i halv åtta går bussen. träffar sanna och frida på stan och vi går till ung.mot.. fort gick dt och nu sitter jag hemma hos sanna och chillar. om ungefär en halvtimme ska vi ta bussen till skolan för att ha mentorssamtal. sen blir dt lunch och gathering med tjejerna i skolan och sen iväg ner på stan igen. ska möta melina på stan också och sen drar vi och piercar sanna! wopido :) fining!


ja, dt där var bara en liten update, så ni vet vart ni har mig :) vi hörs när jag kmr hem sen förmodligen. puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha det var inte av smärta ska jag säga, jag skrek för jag trodde att smärtan skulle vara värre. men det var det ju inte sen upptäckte jag när han jävlats klart med mig :D

2008-10-21 @ 16:31:40
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0