i promise you i will learn from my mistakes

bläääääääääääääääääääää. jag orkar inte plugga. städat lite, dt har jag gjort iaf. och JAG MÅSTE PLUGGA. kmr sluta med att jossan ringer och säger typ "vi ses om en halvtimme" och då är dt bara för mig att plugga SUPERDUPERSNABBT. vilket inte kmr hända. blääääääää. och nu skiver petra på msn också, den jäveln. "glöm inte engelskauppsatserna till imorrn". jahaja, haha usch. men jag har iaf läst igenom tre av dem. men den som jag ska vara huvudopponentgrejs till är helt cp. och jag orkar inte. och dt är inte småfelen man ska kolla på utan på helheten och blablaba.. orkar inte.

nej förlåt, dt här får vara mitt sista negativa inlägg för dagen. ingen gillar att läsa negativa saker. så nu får man väl säga ngt kul så ni inte tkr jag är alltför pessimistisk. kan ju tala om att .. ikväll ska jag dansa. dt är kul. och för att imorrn är den andra och tredje lektionen på hela veckan. och sen är dt helg. och sen är dt lov. och på tisdag ska jag änligen få träffa älsklingstjejerna! allihopa av dem också. och dt var väldigt länge sen :( så dt ska bli supermysigt. vi har väl funderat lite på att åka och bada och sen käka på restaurang och sen sleep-over. men vi får se :) sen på torsdagen så åker ju jag och petra till sthlm för att snacka med dem på taste pr. hoppas, hoppas, hoppas och håll tummarna för att jag får praktikplats där! jaja, nu MÅSTE jag faktiskt försöka ta tag i de där uppsatserna. dt finns inga genvägar baby. take the high road. PUSS OCH KRAM HONEYS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0