i dont want to lose this feeling

sååådär folket, nu är jag hemkommen från dansen också. så jävla roligt! asså jag älskar dt. jag älskar att dansa. jag älskar min grupp. jag älskar erica. jag älskar musiken och jag älskar att den spelas så högt att man inte hör sina egna tankar. jag älskar att man bara rör sig synkat till musiken, för att dt är dt enda man kan göra. jag älskar att ha en anledning till att ha mjukisbyxorna under rumpan och jag älskar att ha en anledning till att ha storlek xxl på t-shirten. och så älskar jag såklart att jag är så jävla cool :) hahaha

jocke ringde och undrade om jag ville ut och åka lite bräda ikväll. fast nu tkr han att jag borde komma upp till honom och kolla på film med honom och oob istället. fast om jag ska upp till honom och chilla måste jag duscha först. låter mkt roligare att jag får gå ut och åka bräda svettig som en gris :) haha jag älskar att jag är så himla fräsch!

nej men ja, vi får se hur jag gör. är ganska trött och jag hoppas att morgondagen kmr bli lång, tung, sen och askalas! puss på rumpan! och god natt såklart om jag inte skriver ngt mer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0