i don't mind if you don't mind, 'cause i don't shine if you don't shine

god morgon alla söta små rävar där ute!
jag somnade igår när jag låg i sängen framför datorn och kollade på satc. och klockan var inte ens tolv. vaknade till vid halv ett och gick och stängde av routern och tvn (jonas hade somnat i soffan med tvn på :P) och sen gick jag och la mig igen. vaknade vid halv 10 imorse pigg som en lärka. är dt inte så man säger? iaf så var dt supermysigt.

har inga planer för den här dagen heller, förutom ikväll då. tror jag ska gå på en liten promenix med mamma och kolla på huset som jens ska flytta in i :) och så måste jag städa mitt rum också.
sen ikväll kmr petra hit och sen åker vi ner på stan för att kolla på standup i musikens hus. måns möller, soran ismail, björn gustafsson och özz nujen, dt kmr bli kanon! sen följer såklart petra med hem också och så sover hon här. mysigt ska dt bli. jag kan ju förutspå att jag kmr ha ont i käkarna för att jag kmr sitta och le så stort så jag ser galen ut och jag kmr ha ont i magen för att jag krm garva som en idiot. åh, jag älskart! dt är nog dt bästa ont man kan ha. wopido!

nej, kläder kanske vore ett alternativ just nu.. vi hörs kompisar! pussi


vår fina stad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0