förlåt mig, om jag tvekar ibland. men jag lovar att bättra mig, precis som jag har sagt

sådärja, nu har jag käkat frukost, bokat bowlingen, duschat, käkat lunch och så är jag halvt påklädd och har lagt fram lite grejer på sängen. har väl ungefär en halvtimme på mig innan jag borde gå så dt är väl lite halvstressigt. mitt hår tar tusen åt att få ordning på numera, dags att klippa sig indeed. jaja, alltså är dt time to stänga av här och få allt gjort. jag hinner säkert skriva ngt hos smarren också, om inte så hörs vi när jag kmr hem imorrn. ha en härlig tisdag, mina vänner, och kramis!

jag har bitit mig i kinden :( uäk.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tar gärna honom till födelsedagspresent.. eller ja, han får komma när han vill ;)

2008-10-28 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0