every little day, every other little day, you take my breath away. in every little way, every other little way, it feels so good

uscha, hoppas ni mår bra och att dt kliar i era näsor lite mindre än vad dt kliar i min haha blä.

om lite mindre än två timmar ska jag skutta iväg till västertorg för att möta fredrika. vi ska köpa lite snask och sen gå hem till henne och mysa och kolla på jidra inte med zohan. supermysigt är ordet :)
msndejt har jag också, klockan 8. (kmr alltså ha den från fredrikas dator :P) med alla 6 finistjejerna. vi ska bara lite kort planera hur vi ska spendera tisdagen.
jeeeeeeeeesus vad dt kliar. jag måste nästan gå och knarka lite piller nu så dt går över. måste ju ändå ta de där pillrena innan jag drar till fredrika och hennes fettokatter :) haha de är söta (!) men jag förstår inte hur de kan gå :) eller aa, den ena är väl fet, den andra är nomal tror jag. sitter jag helt seriöst här och skriver ett inlägg om katter? haha dags att sluta skriva nu tror jag ;)
puss och kram!



Kommentarer
Postat av: fred to tha rikkaa

hahhahahahahhaha. du vet inte hur mycket jag garvar :D

2008-10-26 @ 19:04:39
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0