dt som hände i bastun, stannar i bastun!

shit vad jag tkr synd om alla som inte var där jag var igår. jeeeeesus!



jag har väl inte så mkt att berätta med tanke på rubriken ;) haha nejrå, dt började med att jag och fredrika tog bussen ner på stan och sen vidare mot nyby eller heidenstamstorg eller hur dt var. erik och staffan kom och mötte oss och så gick vi till en 6rumslägenhet några minuter bort. vi lekte lekar och massa grejs och dt var kul. gick väl vildare och vildare om man säger så ;) hahaha vid... om jag skulle vara tvungen att gisa.. klockan 12 gick vi ifrån lägenheten och till en bastu en bit bort. och ja, här slutar jag skriva. hur var eran kväll då? haha jag och fredrika lyckades iaf pricka sista bussen hem. vilket var skönt eftersom dt betyder att vi var hemma redan vid tre!
imorse vaknade jag vid 12 och kände mig faktiskt ganska utvilad. även om jag är sliten som tusan. nu ska jag käka lite riesen som mamma har köpt till mig, och så ska jag checka bdb lite :) känns som att dt kmr bli en sån där asskön segis-dag idag. n i like it :)

puss kompisar, och gör exakt vad ni känner för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0