does your pretty face see what he's worth?

alexi <3 martina säger: vågen du nyss såg är typ 4 meter
malin säger: oj var dt där idag?
alexi <3 martina säger: ja bre
alexi <3 martina säger: inte att leka med
malin säger: jääävlar bre
malin säger: jag vill leka med den bre
alexi <3 martina säger: ser ut att kunna vara sydafrika typ
malin säger: jag trodde inte vi hade sånna vågor i sverige?
alexi <3 martina säger: du vill inte leka med den
alexi <3 martina säger: den dagen du ger dig ut i en sån våg malin så ska jag bodysurfa den i stringtrosor
alexi <3 martina säger: alltså surfa den utan en bräda (typ på magen eller ryggen)
malin säger: haha okej
malin säger: deal
malin säger: måste jag kunna stå på brädan genom hela vågen eller räcker dt med om jag försöker?
alexi <3 martina säger: jadu det räcker nog med ett tappert försök haha
alexi <3 martina säger: får du den vågen över dig går du sönder människa
malin säger: ja, men då har du ändå lovat att bodysurfa den i string
malin säger: så då är dt värt dt
malin säger: haha
alexi <3 martina säger: haha ja synd att du inte får se det bara hahahahaHAHAHAHAhahAHAHAHaHAHAHAHA
malin säger: haha jaja bre
malin säger: dt är väl inte så noga
malin säger: du kanske dör med mig
malin säger: DET hade varit fett bre
malin säger: på måndagen kmr tomas in i klassrummet och talar om att både fräki och malin har dött under helgen i en våg
malin säger: haha
alexi <3 martina säger: hahahaha
malin säger: tjockt schtongat bre
alexi <3 martina säger: alex hittades uppspolad på stenstranden i rosa string och malin är fortfarande försvunnen
malin säger: hahahhahha jaa bre
malin säger: dt är så vi rullar bre
alexi <3 martina säger: jaaa bre!

han gjorde min kväll där bre hahaha


Kommentarer
Postat av: bodysurfaren

malin lägger den fett! knack med näven på bröstet 2 ggr

2008-10-31 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0