but if you never try you'll never know

jag hatar när folk lägger sina fester på samma dag. jag tkr verkligen att dt är jättejobbigt. jag har beslutsångest och kan inte bestämma mig för vilken jag ska gå på och vilken jag ska dissa. förlåt, jag vet att jag lovade att inte skriva ngt mer deppigt inlägg men nu är dt faktiskt inte mitt fel. grabbarna får väl förfan snacka ihop sig så att en har fest på fredagen och den andra på lördagen. jag lär ju köra sten, sax, påse eller ngt och hoppas att dt blir kul där jag hamnar. dt sugigaste är ju ändå att vissa helger då måste man leta som fan för att hitta ngt att göra. medans vissa helger är som den här, helt fullproppad. jaja, jag ska inte klaga. puss på att jag iaf vet att jag inte kmr sitta hemma imorrnkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0