but baby if you change your mind

okej, lite ändrade planer. istället för stan med tjejer klockan ett så blir dt stan med alex och simon klockan tre. funkar dt med. men åooouh vad godissugen jag är! måste köpa en fet godispåse! mums. jag längtar :)


imorrn blir dt people tror jag. man har ju sina kontakter so to speak ;) känns ganska skönt faktiskt! fira sanna som fyller myndig ska vi göra! fan vad härligt tjejen. själv har jag typ 85 dagar kvar :/ mkt mindre härligt!
nej hörrni, NU ska jag klä på mig och sånt mys. vi hörs senare! pussiluren.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag är vuxen om två dagar, jag är vuxen om två dagar, jag är vuxen om två dagar, nej det känns ingenting.

(anorexia, anal, abort, nej jag känner ingenting -från fucking åmål)

2008-10-02 @ 14:15:34
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: elin

Malle, tror du man kan komma in på People? hur gjorde du sist du kom in? ska du prova imorgon alltså?



puss

2008-10-02 @ 21:32:52
URL: http://hareskilsnyggfrisyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0