but baby if you change your mind

hej älsklingar, nu är jag hemma :)
drog ner på stan, köpte godis, satte oss vid waynes och sen chillade vi där. till typ nyss.

ikväll blir dt pizza. vart inte dt igår btw, så ni inte tror att vi käkar dt varje dag ;) haha imorrn vet jag inte vad/vart/när/hur jag ska käka. mamma ska käka borta, vore lite mysigt att käka med tjejerna innan vi drar ut. eller bara att käka med vilka som helst :) tagga lite liksom!

fan vad segt dt är. håller på att ladda ner step brothers. har hört att den är kul. men aa, segt går dt. ska gå och köpa pizza med mamma nu. mysa lite. ikväll blir dt dans. åh, jag har längtat hela veckan. längtar alltid flera dagar i förväg :) men dt är så dt ska vara. lite synd att jag inte kmr kunna dansa under de månaderna som jag bor i sthlm. så länge jag inte är ledig på fredagarna, isf kan jag ju faktiskt åka hem typ varannan torsdag och sen åka tillbaka på lördagen eller söndagen. fast ja, vi får väl se hur dt blir beroende på vart man praktiserar. nu står mamma med skorna på, dags att springa till västertorg alltså! vi ses senare snyggingar :) love to all of you!

Kommentarer
Postat av: Melina

Tjaru, tänkte på det med maten med. Ska vi kirra tacos här hos mig eller något?

2008-10-02 @ 18:21:19
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0