baby you can have whatever you like

hej sötnosar!
gud vad jag är seg! har blivit medbjuden till bullit ikväll men pallar inte. sitter i mjukisar och en sovtshirt och har varit klädd så hela dagen, böt inte ens om för att åka hem från maria liksom så jag pallar verkligen inte byta om nu. har spenderat dagen mer vågrätt än lodrätt tror jag minsann. skön jag är :)

petra, om du läser dt här innan vi åker till sthlm imorrn så har jag kollat upp hur man tar sig till taste från centralstationen. drar lite kort sl:s beskrivning. kom gärna ihåg haha nej jag driver, jag ska skriva av den på papper tänkte jag ;) (MED PENNA :O hahaha). iaf så vi tar 14.09 tåget från uppsala. och sen t-bana röd 14 mot mörby 15.03, kliver av på östermalmstorg 15.05. sen får man gå 650 meter för att komma till nummer 30. vet inte om dt här säger varken dig eller ngn annan ngt, jag vet iaf att dt inte säger mig ett skit. vi får fråga om vägen från östermalmstorg till nummer 30 haha. yäyä. see YOU tomorrow i alla fall! juste, glöm inte kameran haha

nu ska jag poppa smörpopcorn folket, ha en skön onsdagkväll :)
ps. bilder + filmer på finistjejerna ligger nu uppe på facebook.
puss och kram och sov gott!



Kommentarer
Postat av: Maria

du är fett kol

2008-10-29 @ 20:40:16
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0