baby when i know

shiet bruschan!
igår var askalasråmys! dt vart fruktsallad, popcorn, läsk, chips, grönsaker och dipp. ögongudis nummer ett var matthew mcconaughey i fools gold och ögongudis nummer två var channing tatum i step up. god i love him! kom väl hem framåt två eller så tror jag så dt smärtade lite när väckarklockan ringde vid halv åtta imorse :S dt var inte att leka med. sen åkte jag till sanna vid halv tio och så gick hon, jag och klara till skolan (rosendal alltså, där sanna och klara går) så chillade jag med sanna på engelska och sen käkade vi med lite folk och sen var dt typ svenska där vi lyssnade på lite spännande redovisningar. sen tog jag, sanna och filippa bussen ner på stan. sanna skulle prova en klänning på weekday och jag passade på att prova ett par jeans (de var i storlek 27 och de var för små. jag kunde inte ens knäppa knappen, visserligen cheap monday men ändå). filippa lämnade oss och vi gick vidare mot hm där jag provade en vinterjacka och sanna provade ännu en klänning. sen gick vi till storken. mums. gomackan! ms nyman u know what im talkin bout. fett jävla gott. är fortfarande mätt och vi åt den vid två-halv tre. sen gick vi till skopunken/dinsko/whatever och provade mina skor för tredje gången. den här gången köpte jag dem. ska springa runt i dem lite här hemma och se om jag ska ha kvar dem eller lämna tillbaka dem. sen drog vi oss hemåt och nu sitter jag här. och vi lär ju käka middag snart trots att jag är mätt som en åsna. sen är dt ju dans. wopido! i love it, n u know it. jaja, skitsamma. vart lite mkt uppdatering nu för att bara vara ett litet inlägg. speciellt eftersom jag inte har styckeindelat ngt. säkert asjobbigt att läsa. både för dt här med att dt bara är en fetinglång text bara rakt av och dels för att dt här teckensnittet är fett jobbigt. jag ska byta snart, jag lovar. anyways, pussiluren!

Kommentarer
Postat av: Hannah

har inte du skola längre? :P

2008-10-09 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0