and yesterday, you passed me by

hej folks. nu är jag hemma igen. har varit en jättemysig dag med sanna. satt där utanför ungmot ett tag och chillade och snackade massa och sen gick vi och käkade toast. mums. ett par jeans hittade jag också. billiga var dem så dt var askalas. har provat dem typ fyra gånger tidigare så dt känns bra att dem faktiskt fick följa med hem den här gången.
snart kmr jonas stackarn hit. skönt att han slipper vara kvar i dt där dårhuset. lillemor klarar tydligen inte ens av att åka och jobba för att jag är så patetisk. så han lär ha haft ett par tuffa dagar där nu med en sjukskriven och nergrinad låtsasmamma och en hunsad och undvikande pappa. vad ska man göra liksom? skönt iaf att han kmr hit, trots att jag och mamma tydligen inte är normala. jag fattar bara inte hur hon orkar hålla på. nej hörrni, nu borde vi daska upp oss lite. ligger efter på svara-på-sms-fronten och borde kolla lite bloggar. och så har jag låten att skriva lite på. vart ju nästan klar idag så dt går nog helt okej fort. och så ska jag göra en personlig logga också. ny mediekommunikationsuppgift liksom. jaja, mat är dt snart också. när jonas kmr hem. så vi hörs lite senare! pussiluren :)

Kommentarer
Postat av: ellin

ska vi spöa na?

2008-10-06 @ 18:16:08
URL: http://hareskilsnyggfrisyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0