and i was crying on the staircase, begging you please don't go

god morgon! nu är dt bra slitet här ska ni veta. jag och fredrika gick hem från stan igår, och stod och snackade en stund innan vi skiljdes åt så jag kom hem vid kanske kvart över två - halv tre. kvällen i korta drag: vi gick till terrassen men eftersom vi tjejer inte var 20 så fick vi gå därifrån. drog till baren-baren och där fick nästan alla vara kvar. asså inte för att vara den som är den.. men elin dt spelar ingen roll om du är 85 år, kan du inte visa leg så kan inte dem låta dig stanna kvar. dt är lag. och så är dt bara. jag visade mitt pass (pinsamt men så är dt :P) och fick vara kvar. spelar liksom ingen roll att jag inte ens är 18. jag hoppas inte att ni fortfarande är griniga iaf :) nyss har jag käkat frukost också, och börjat lite på pluggandet. dt går apdåligt och jag har noll motivation. funderar på att städa först så att jag iaf får NGT gjort. ska träffa jossan senare idag också. fast hon kände sig också lite sliten tror jag, så vi skjöt upp dt ett par timmar. utmärkt för mig så jag hinner göra allt tråkigt som jag vet att jag skulle skjuta upp om jag inte fick dt gjort NU. bajs. vi hörs senare! puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

TSSS ;)

2008-10-24 @ 08:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0