you're the closest to heaven, that i'll ever be

hhhhhhalå!
hur mår ni så här framåt kvällskvisten?

själv mår jag bra. känns helt okej med allt idag (till skillnad från igår). ganska duktig har jag varit också. kollat betyget i svenska c. pluggat sam, är nästan klar nu. gjort plankan. övningskört. handlat klart all mat som ska med till sthlm. kollat upp info om kopiera nyckel. hämtat ut externa hårddisken. och käkat.
brrrrrrra sickan! :)

it's actually gonna happen, onsdag -> torsdag -> fredag = hej då bo hemma och hej bo med petra! BANGAR INTE EN SEKUND. förlåt om jag tjatar men jag är så glaaaad.

nu ska jag skriva klart samhällskunskapen så dt blir gjort. vi hörs later as usual
:) pussen och kramen!


Kommentarer
Postat av: Petra

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

2008-11-12 @ 12:55:23
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0