your eyes are so there, they're greener

hej hörrni, nu har jag precis kommit hem från dansen. dt var askul som vanligt och jag vet att jag kmr sakna att dansa. vi började på massa nya grejer och dt känns konstigt att jag inte kmr ha chansen att lära mig dem helt. menmen, jag ska bo i sthlm - livet går vidare liksom ;) bangar ju inte dirre!!! :D
en sak jag kom på som kändes jättekonstigt är att jag kmr inte cykla på aslänge. jag cyklar ofta annars. jag är en såkallad cyklare. okej, jag vet faktiskt inte om dt finns ngt som heter cyklare men ni förstår vad jag menar. har alltid varit en tjej som haft någolunda nära till skola och alla möjliga olika träningar. så jag har cyklat. i ur och skur. och nu då? ska jag bli en tunnelbanare? ja, man måste ju prova på ngt nytt ibland. kanske dags att lämna cykelmalin för ett tag och ta mig an uppgiften som tunnelbanemalin :) ja varför inte?

nog om dt, nu ska jag packa vidare. kanske käka ngt.. är lite hungrig. ringa petra ska jag nog göra också. anyway, vi ses och hörs kompisar, dt gör vi!


Kommentarer
Postat av: Sanna

just remember. på en cykel kan man inte bli misshandlad och våldtagen, men det kan man i en tunnelbana! så watch out!

2008-11-13 @ 22:08:08
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur länge ska du bo i stockholm? vad ska du göra där?

2008-11-13 @ 22:36:16
Postat av: Moa

Jag kommer sakna dig så det kommer sviiiida. Gillar uttrycket Diiirrre....klart du inte bangar, de kommer bli helt underbart! Dock svårt att inte ses, men vi kommer å hälsar på, var så säker ;) Zantebrudarna är kanske redan påväg....bara för att du är en äkta finis!

2008-11-13 @ 23:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0