will you come around?

hej på er.
hur var gårdagen för er?

well, jag ska inte snacka så mkt om våran.. finns film på facebook. ungefär så var hela kvällen och dt slutade med att jag vaknade vid tre, sittandes på toalettgolvet. går in i sovrummet där petra ligger i min klänning och stensover. när vi vaknar på morgonen är hennes händer helt svarta och hon har ingen aning om hur dt kmr sig. hon har bytt trosor och försökt sätta på sig en plastpåse som byxor. osv osv osv, finns oändligt mkt mer knäppa grejer som hände under natten.
galen kväll helt enkelt.
helt asvärd!
idag däremot.. har varit lite värre för både petra och mig. hej-kom-och-döda-mig beskriver väl bäst hur vi har mått.

vid 2 kom sasha in till sthlm och vi chillade runt på stan lite. åkte till söder och gick till sneakers and stuff där han hittade ett par skor. sen gick vi till coffeehouse by george och satt där ett tag och mös. sen gick vi upp i lägenheten och chillade här en stund med petra innan han drog. tog tåget för en timme sen ungefär. lagom till att jag börjar känna mig som en människa igen efter gårdagens bravader.

nu har vi precis käkat falukorv och pasta till middag och ska väl kolla på en film och poppa popcorn. sen inte ut som att dt blir utgång ikväll.. men vi får se var natten bär oss. you never know where you might end up when the night has gone by. den som lever får se, som jag brukar säga..
om inte annat så får ni ha en urmysig/råpartig/gosigosig lördag, eller iaf vad som är kvar av den. imorrn är dt söndag och sen är arbetsveckan igång igen. herregud, man blir ju deppig.

förresten, dt är fett med snö här nu. är dt dt i uppsala också? här ligger den tillochmed kvar på marken. ni vet ..den blir sådär härligt grå-brun-slaskig och ligger liksom på vägarna och trottoarerna och kladdar ner alla ens par skor. och så har dt frysit på under slasket så man halkar runt. fyfan! men lite julstämning blir dt allt när man tittar ut genom fönstret. that reminded me, jag kanske ska göra mig lite varm oboy.. åh så mysigt dt skulle vara såhär i kylan.

jaja, nu ska jag joina petra framför en film eller ngt :)
men som sagt, ha en underbar lördagkväll så ses vi ngn gång :)
pussiluren!

Kommentarer
Postat av: Hannah

här är det helt vitt :) nu vet du hur jag kände mig hos marris :P

2008-11-23 @ 17:16:35
Postat av: fred to tha rikkaa

i need some uppdatering tack :) . du brukar alltid vara den som skriver 7 inlägg per dag. vad hände nu? :( .. dt är kul och leeeesa kompis.

2008-11-23 @ 17:42:42
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0