when you don't know who you can lean on, i'm right here where i've always been, waiting for you to realise - i'm the one

okej. engelskan går cpbajs. har lyckats skriva två meningar. har totalt fastnat och kmr verkligen ingenstans. jag har redan börjat om typ två gånger. kmr aldrig längre än två-tre meningar. bra jobbat. sitta still kan jag inte riktigt göra heller. dt spritter i benen och jag känner mig som en viss brud som har svårt att vara lugn.  vet liksom inte vart jag ska ta vägen. funderar på att börja packa.. kanske borde göra dt så att jag iaf gör ngt viktigt. sitter just nu och bara hoppar mellan dokumenten. helt onödigt när dt finns tusen saker och kläder och skor och grejer att packa. uuuuuuuuuäh. hur gör djur?

nej hörrni, efter lite snabbt övervägande av mig själv och min feta hjärna ska jag nu sticka ner i förådet och hämta ett par sånna där stora rullväsksaker och börja packa ner påslakan och handdukar och sånt. skor borde man kanske också börja tänka över... herre min bre, hur ska dt här gå?

puss och pill, vart ni vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0