when things just don't go my way

En blondin och en advokat sitter bredvid varandra på flyget.
Advokaten frågar om hon har lust att leka en lek?
Blondinen är trött och avböjer artigt, vänder sig mot fönstret för en blund.
Advokaten försöker med att leken är lätt och rolig,
 
- Jag ställer en fråga till dig, och om du inte vet svaret ger du mig 50 kr, och vice versa'.
Hon avböjer igen.
Advokaten säger upphetsat,
- OK, om du inte kan svaret ger du mig 50 kr,om jag inte kan svaret ger jag dig 5000 kr'.
Det får blondinen intresserad och hon går med på att leka.
Advokaten ställer frågan:
- Hur långt är det mellan jorden och månen?
Blondinen säger inte ett ord, plockar upp plånboken, tar fram en femtiolapp och ger den till advokaten.
- OK, säger advokaten, nu är det din tur.
Hon frågar advokaten,
-Vad går upp för en kulle med tre ben och kommer ner med fyra ben?
 
Advokaten tar upp sin laptop och söker bland alla referenser, inget svar.
Han kopplar upp med flygtelefonen och surfar på nätet, inget svar,
skickar mail till sina vänner och kollegor utan framgång.
Efter en timme väcker han blondinen och ger henne 5000 kr.
Blondinen säger,
- Tack, och vänder sig om för att fortsätta sova
Advokaten som är rejält upprörd väcker blondinen och frågar, vad är svaret?'
Utan att säga ett ord tar blondinen fram en femtiolapp, ger den till advokaten, och somnar om.

Kommentarer
Postat av: petra

hahahahaha

2008-11-21 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0