we're only minutes in and it's too intense

hej söta vänner!

hyllningstalet idag tror jag gick helt okej. folk sa iaf att dt var bra men dt kändes inte så värst superkalas. menmen, vi får väl se imorrn när jag ska leta reda på anneli och få mitt betyg i svenska c.

sen jag kom hem för ungefär en timme sen har jag bara chillat. ska sätta igång att städa nu tänkte jag så dt blir gjort. dt här blir alltså flyttstäden. herre min bre!



har förövrigt kommit på att dt är en jävla massa plugg nu sista veckan :( och nu när jag måste börja göra mig lite klar för flytten också. hinner liksom inte med riktigt. helst av allt vill jag bara passa på att umgås med mina vänner nu såhär sista dagarna som är kvar. men då måste jag plugga, städa, packa, fixa, hämta grejer hos pappa, tvätta, handla osv osv osv osv osv osv. blä! skulle egentligen slinga håret på melina imorrn men var tvungen att säga att jag inte kunde :( men sanna och lisa ska iaf dit nu så jag behöver inte ha dåligt samvete iaf. fast ändå synd eftersom de nog kmr få jättekul.. och så har jag lovat fredrika att ta en promenad med henne idag efter att jag har städat. men när ska jag då hinna göra samhällsläxan? fetjobbig uppsatsgrej har vi tills på onsdag och eftersom hela förra lektionen gick åt till att snacka om studenttjaffs så har min grupp inte ens börjat.. plus att dt regnar, fredrika, hur gör vi? jag vill inte gå i regnet :(
okej, för att få lite rätsida på hela skiten så gör jag en sanna:
måndag - städa rum+badrum, promenad med fredrika, plugga sam + fotografisk bild + engelska
tisdag - plugga, plugga, plugga, handla mat
onsdag - deadline sam, hämta grejer hos pappa, ringa och påminna taste, boka allt inför studenten, plugga
torsdag - ledig från skolan, packa(!!!!! packa ALLT), dansa, plugga
fredag - petra droppar grejer här på morgonen, engelska test, engelska filmanalys, fotografiskbild-prov, FLYTTA!

så tala nu om för mig när jag ska hinna vara spontan och träffa vänner? för jag ser ingen öppning och dt gör mig ledsen. tur som satan att jag bara ska flytta 40 minuter bort! KOM TILL STHLM OCH TRÄFFA MIG :) haha

nej ni, om jag ska komma ngnvart så lär jag ju sätta igång med städet nu. förresten, tkr ni inte att dt är perfekt städardags-väder. man blir ju bara så himla inspirerad ...eller? anyhow, vi hörs och ses.
puss och kram på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0