but be careful what you wish for cause you just might get it

tjo!















skulle bara säga dt...

närå.
som jag trodde så var engelskalektionen idag chill. jag och petra satt och läste/lyssnade på en aslång text på engelska. den grejen var över två timmar så dt fanns inte så himla mkt tid över efteråt till att göra uppgiften som hörde till. så dt är alltså ännu en läxa vi har tills på fredag. asså alla lärarna bara lägger all skit då för att dt är sista dagen innan vi försvinner i tre månader. men eftersom jag flyttar då så är dt kaosmkt annat jag måste hinna göra i veckan. och att göra massa dryga uppgifter och ha prov och test's och shit pallar jag inte riktigt med. menmen, bit ihop och håll käften tills dt går över brukar vara min inställning och så även denna gång. 

ikväll blir dt krökis hos melle först och sen kanske utgång, jag vet inte riktigt vad tjejerna har tänk faktiskt. vore supermysigt att dra till people bara vi tre och röja gärnet. och ikväll ska ju maskinen dit. men jag kan ju aldrig vara säker på om jag kmr in eller blir nekad. att bli nekad hade varit ytterst asjobbigt men vi får se.. vet som sagt inte riktigt vad tjejerna har planerat.. :)
ska fortsätta koncentrera mig på sannas musik-lek nu. sen blir dt till att hoppa in i duschen och fixa till sig lite. undra vad dt blir för middag ikväll.. jaja, skiter väl ni i anyway så ;)
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Melina

Hahha, jag vill ju inte vara en partypooper, men fyfan för Maskinen!! Sug på något hårt, ska det vara värt att stå och trängas med svettiga vitochsvartlökar så ska det vara värd musik. Typ en känd, världskänd, bra grupp. Inte en grupp som rökt på och som inte vet hur man skriver bra musik, utan bestämmer sig för att skriva samma mening typ hundra gånger under tre minuter och vipps, en låt! Som allt fjÅrtisar kommer älska.



Och ja, gumman, och Sanna, jag kallade er just fjortisar. Puss på rumpan, men please. ;P

2008-11-07 @ 14:28:34
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är söt bre

2008-11-07 @ 17:04:01
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0