if everything goes your way, should you turn your back?

tjo på er alla vänner där ute!

fick inte gå vid tre som jag trodde så jag dt blev tåget som gick 18.11. hann iaf med lite stresshopping på hms clubdag. har lovat dominique att lägga ut bild på mina inköp men pallar inte dt nu. kan iaf tala om att dt vart en halsduk, en svart skinnjacka, en tshirt och ett linne. vet dock inte om jag måste lämna tillbaka ngt pga av att jag kanske kmr behöva äta mat resten av den här månaden också... vi får se hur jag gör med den saken.

mamma var en riktig gullegris och hämtade mig på stationen. vi åkte hem och här hade hon lagat min favoriträtt, färdig och klar var den tillochmed. så jävla underbart gott! efter att jag hade käkat böt jag om från klänningen till en stor fet tjocktröja som går ner över rumpan, drog på mig gummistövlarna och den nya halsduken och begav mig för att möta fredrika. vi gick först till ica maxi för att hon skulle köpa godis. sprang in i jossan och farzan där också så nu har jag lovat att träffa henne imorgon vid tre. god hur ska jag hinna allt? menmen, dt löser sig dt med :) när godiset var inhandlat gick vi till lg (ghettot? nää) och unik för att hänga lite med sashie, arvid och nicko kom dit också och gosade. nu har jag precis kommit hem igen och har satt mig i sängen med en avokado och lite relax-surf.

eftersom jag sitter på min kära dator nu
så tänkte jag passa på att bjuda på en gammal goding :)


imorrn ska jag försöka komma upp i bra tid. sen ska jag till skolan för att installera premiere och sen kanske (om jag hinner) ska jag försöka ta mig ner på stan för att träffa sanna en sväng. kanske ska slå två flugor i en smäll och säga åt wallström (som precis har kommit hem från afrika) att följa med ner på stan. då har jag killed two så att säga. sen ska jag som sagt träffa jossan och sen blir dt utgång.

nej ni, ska surfa runt en pyttestund till och sen ska jag sussa gott i min alldeles egna säng. i love it! (saknar petras närvaro lite dock)
vi hörs imorgon!
PUSS och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0