no one gets me like you do

nu är klockan fem. jag borde käka middag. är inte så hungrig faktiskt, tro dt eller ej. åt ju frukost för två timmar sen så dt kanske inte är så konstigt. men jag äter alltid innan jag börjar fixa mig när jag ska ut. OM jag skulle byta om först så spiller jag alltid, vilket är extremt ovärt :P och så brukar jag faktiskt sitta och fundera på vad jag ska ha på mig medans jag äter. men nu, nu är jag ju inte hungrig. får väl typ .. duscha och halv sminka mig innan jag käkar då. herregud, vad ska jag ens äta för ngt. korv med bröd kanske? eller pasta? hmm... får skrota runt lite i kylskåpet/frysen/skafferiet och se vad vi har som jag skulle kunna klara av att tillaga.

ikväll blir dt lite party a la back in the days. och jag ser fram emot dt som fan! ska föra lite hos fabio och sen dra vidare till en pontus i klockarängen typ, där vid fyrishov ni vet :) (har hört att klockarängen ligger i närheten av fyrishov iaf, för egentligen har jag ingen koll :P)
ha en värd lördagkväll alla där ute! dt är den sista på lovet, ta tillbara på den :) pussiluren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0