sometimes it's hard enough just dealin' with real life

jag är så jävla trött. helt galet. låg faktiskt till och med och sov för inte så länge sen. nu bökar mamma runt i köket och sjunger med till radiolåtarna. dt är ganska mysigt faktiskt. och så luktar dt mat i hela lägenheten. dt är då vår lägenhet lukar som godast och hemtrevligast, när min mamma lagar mat :)

har fått hem en sån där lapp också, från unt, om att man fyller 18 snart. då bjuder de typ på en sån där liten födelsedagsannonsgrejs. vet inte vad jag ska svara med dt skulle vara kul att vara med. kanske bara ska spåra sönder och säga att jag vill jobba med typ ko-avföring om tio år. fast nej, tänk om ngn som vet vem jag är läser dt där och tror på dt. haha lite pinsamt. appropå pinsamt så fick jag vara med om tre stycken pinsamma incidenter igår. varav två av dem i en bastu. lyckat? jag kan ju då gladeligen säga att dt inte var jag som gjorde ngt pinsamt för en gångs skull, utan jag kunde bara njuta av min skadeglädje av att ngn annan gjorde bort sig big time, flera gånger :D haha

jaa ni, orkar inte riktigt koncentrera mig på ngt just nu. ska käka snart sen tror jag att jag bara blir hemma iväll. är lite sugen på fest men med tanke på att mina ögonlock håller på och ramlar ihop stup i kvarten känns dt inte riktigt som ett bra läge att gå ut och röja. kanske blir skräckfilmskväll med madeleine eller så blir dt bara film hemma i soffan med mamma. vi får se helt enkelt..

mat, dt ska jag iaf käka nu. vi hörs kanske lite senare om hur och var jag spenderar min kväll. skulle vilja bjuda på lite bilder också.. men dt togs inga igår så jag har inte så mkt att visa. ni får nöja er med en gammal goding sålänge :)


kram och puss!


Kommentarer
Postat av: maria

en gammal goding på hög nivå :)

2008-11-08 @ 19:39:23
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Herman Buttkludd

sen var det lite pinsamt när elin skämde ut sig och attackerade fritte också...

2008-11-09 @ 10:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0