that's what you get when you let your heart win

hoy på er!
igår vart en lugn kväll. 13 snart 30 och popcorn. kändes ganska självklart att inte göra ett jävla skit faktiskt :)

idag vaknade vi vid 11.. då gick vi upp och kollade på tv en stund sen åt vi brakfrukost. efter dt började vi grovklippa allt vi har filmat hittills. herre min bre. vi har typ 80gb.. efter EN VECKA. jeeesus. anyhow så har petra åkt iväg till sitt jobb nu för att måla lite fonder tills imorrn. då ska de nämligen foto halvnakna byggarbetskillar. jag är inte avis...?

känner att dt här inlägget är ganska splittrat och jag har väl egentligen inte så mkt att säga så jag får väl ta och avsluta lite nu och chilla vidare.. kanske ska klä på mig (ja, jag ser fortfarande ut som när jag vaknade imorse, it's one of those days and it's fabulous) och gå ut och fota lite.. tror att man kan få till sådär tragik-fina bilder såhär när dt är mörkt och kallt och brunäckligsnö och folk som har gosast in sig i massa varma kläder. men jag vet inte om jag orkar klä på mig och gå ut och frysa. så dt lutar nog åt att stanna hemma med min älgfilt :)

ps. förlåt fredrika, jag ska försöka att uppdatera lite oftare. men dt är så jäkla mkt med allt annat :/ försök göra som jag, jag tröstar mig med att mentalt vara hemma hos dig på söndagsdejt <3

puss på er alla väldigt saknade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0