i do, and i always will

hej där.
nu kmr ett sånt där lite längre inlägg igen med bilder och sånt. ska försöka få till ett par sånna i veckan. så ni får se hur vi har dt och ja.. ni vet :P dt blir lite roligare att läsa med bilder.







de här bilderna tog jag under våran middag/kvällsfika :)

har pratat med alexandra också (min handledare) om imorgon. kmr vara stressigt fram tills tre ungefär. då får jag gå hem. så om vi hörs imorrn så är dt troligen efter 3 eftersom jag börjar redan klockan 8. då ligger ni allt och sussar sött i era sängar :) får se om petra kanske till och med sover när jag kmr hem haha dt ska iaf bli kul att träffa dem jag ska jobba med nu i tio veckor.

för övrigt så sitter vi och slökollar på spiderman 2 nu. tror vi ska kolla på tack gode gud strax. sen ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog gå och lägga mig. trött som en gris är jag och imorrn måste jag gå upp vid 6. usch och fy, på en söndag..

anyhow see you around. och så hörs vi säkert imorrn!
jag gillar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0