i aint sayin shes a golddiggah

hej där.
har kommit hem igen nu och träffat petra. vi ska kolla klart på parlamentet nu och sen gå och handla innan vi ska käka våra älskade toasts.

imorgon blir dt middag hos jocke och anna. ska bli så jävla mysigt att träffa ossian. dt blir så långt mellan gångerna och han växer ju så satans fort den där lilla grabben.

annars då, allt bra? min dag har varit råmysig. så här borde man spendera varenda söndag! på fik med vänner. åkte ner på stan och träffade sasha vid två. vi satte oss på waynes direkt och satt där ett tag. sen joinade sanna och vi rörde oss mot storken för att käka älsklingsmackan, men eftersom dt var fullt där gick vi till unico istället och satte oss där till ungefär 6. så gick vi och satte oss på stationen och chillade tills mitt tåg kom.

jaja, nu ska vi sätta lite fart så vi kmr iväg till affären ngngång :) vi hörs senare eller imorgon.. kanske tisdag utifall att dt blir sent imorrn. så ni vet om jag inte skriver på länge. men är dt ngt viktigt så vet ni vart ni har mig.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0