dance as though no one is watching you, love as though you have never been hurt, sing as though no one can hear you, live as though heaven is on earth

guuuuuuuuuuuuuuuuud. its really happening! petra har fått hem firewire cardbus-grejen och min handledare ringde precis och frågade om jag ville vara med på en event-grej till madagaskar 2 på biograf regaldo på söndag. jag ska få packa goodie bags och se till så att allt står rätt till :) ska bli superkul.

petra: imorgon är dt imorgon! :O
smart där...


gissa vad fan jag för nu. jag sitter och kollar på fresh prince in bel air. dt är kul och dt var länge sen jag såg dt men vafan. jag har plugg att göra. så nu (läs: NU) stänger jag av skiten. ska skriva engelskauppsats. kramkram!


Kommentarer
Postat av: Petra

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

2008-11-12 @ 20:17:08
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0