she got you at hello


godmorgon och godkväll kompisar :)
läget här är under kontroll. vart nudlar och mackor och popcorn till middag ikväll.. jag undrar hur jag ska göra med lurre imorrn, tar med mig ett paket nudlar och får köra microstyle imorrn om jag inte har ngn donken inom gångavstånd. jag gillar hur jag lever. haha faktiskt, så gör jag dt. sure, dt är dag 4 typ. men dt är nice, allt dt här med eget ansvar och just precis dt där lilla faktumet att jag bor i sthlm. och jag är fri. och jag bor i sthlm. och jag har alla möjligheter till att leva hur jag vill. fast på ett moget och vuxet vis förstås ;) ni vet.. ta sig upp på morgonen, göra frukost, åka till jobbet, åka hem, laga mat, fixa matlåda, gå och lägga sig i lagom tid. sen har vi ju såklart fixa tvätt-tid, kasta sopor, filma till prjektarbetet, duscha, diska, göra skoluppgifter osv, dra in dt i schemat så har ni mitt liv. dåligt med pengar har jag så dt lär bli ett telefonsamtal till pappa inom en snar framtid om bidrag till en vinterjacka. måste bara hitta en jag vill ha först så jag vet hur mkt pengar jag ska sikta på ;) mamma har iaf sagt att hon ska betala studentmössan (som gick på cirka 500 kronor), så resten (typ 200 kronor) betalar jag själv vilket är en tooooooootally asbra deal!

en sak som är lite jobbigt är att man inte får träffa sina kompisar :( jag saknar er jättemkt, dt ska ni ha jävligt klart för er! tur att jag inte är helt isolerad från folk här i storstaden. jag har ju petra runt mig mellan cirka klockan sex på kvällen till halv nio på morgonen. (hon är min fru, she's my lobster) sen har jag ju dominique mellan klockan 9 till klockan 4. sen nu kmr lisa och mega hit på torsdag och ska sova här, så dt blir lite nya människor. sen hoppas jag att ngn vill komma hit och umgås med mig på fredag. skulle vara supermysigt med lite shopping (fönstershopping för min del) och sen kanske lite gos.. ni vet att ni alltid får sova här förresten. sen nästa helg är jag (vi) också ouppbokade så då får ni också mer än gärna komma hit och hälsa på. sen kmr mamma och jonas hit på lördag-dag och fikar eller ngt. ska säga åt mamma att handla frukt och sånt till oss. gärna godis också :) sen helgen efter dt åker vi hem. lite rörigt nu men jag lovar att jag ska strukturera upp dt lite och sen skriva upp dt här i bloggen så ni får boka in ngt. för så jävla länge kmr vi inte vara här, så ni får passa på att parta i sthlm medans ni har ngnstans att sova ;)

jaja, nu sitter jag och funderar på om dt är försent och om jag orkar skutta in i duschen nu eller om jag ska göra dt imorgonbitti. blir nog imorgonbitti för annars blir dt så sent. och jag är trött så jag vill sova tidigt. so that's why jag ska avsluta dt här lite fint nu och sen stänga av datorn.

vi hörs säkert imorgon, försöker skriva varje dag så ni vet vad som händer och sker här borta. och jag kan inte säga annat än att livet leker :)
puss på er fina ni! <3


Kommentarer
Postat av: petra

oooh, your my lobster tooooo <3

2008-11-18 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0