TILL MADELEINE, och alla ni andra som är intresserade såklart

fre, 21 nov - ut och dricka bira på söder
lör, 22 nov - sasha kmr hit
sön, 23 nov - petramalintime?
mån-tors, 24-27 nov - jobba
fre, 28 nov - jobba, åka till uppsala, people
lör, 29 nov - moa&maria
sön, 30 nov - tillbaka hem till sthlm
mån-tors, 1-4 dec - jobba
fre, 5 dec - jobba, moa&maria kmr hit, sover över
lör, 6 dec - mamma&jonas hit
sön, 7 dec - petramalintime?
mån-tors, 8-11 dec - jobba
fre, 12 dec - jobba, sen till uppsala, luciamovienight (TJEJER, VI BORDE KANSKE BOKA BILJETTER??!)
lör, 13 dec - free
sön, 14 dec - tillbaka hem till sthlm
mån-fre, 15-19 dec - jobba
lör-mån, 20-22 dec - chilla, köpa julklappar osv. free om ngn vill komma hit och panikinhandla sista julklapparna ;)
tis, 23 dec - åker hem till uppsala över julhelgen.

sådärja, där har ni typ mitt schema under praktikperioden fram till jul. vi har inte riktigt planerat in hur helgerna under våren ser ut än. i'll let you know as soon as i've got a plan. dt enda jag vet är att jag, maria och zantekillarna ska dra en krogenrunda den 6feb. sen den åttonde flyttar vi ju hem igen..
så.. ja, ni har ett par dagar kvar här under hösten om ni vill boka in ngt ;)

puss på er sötingar!

Kommentarer
Postat av: Maddefini

VILKET SCHEMA MALIN!

självklart måste vi boka lucia movienight, det är fan dags! vad gulligt att du tillägnade detta inlägg till mig, jag känner mig hedrad! puss på min fini! <3

2008-11-22 @ 01:10:51
Postat av: Maria

ZTEK

2008-11-22 @ 16:51:32
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Moa

malin jag kan nog inte ses på fredagen, utan bara på lördagen......trodde vi sa lördag. Visst skulle du hälsa på mig nere på stan på lördag? pusspuss pårej!

2008-11-23 @ 15:39:44
Postat av: Mois

ofta nu mobbar ut mig.....buhuuu

2008-11-23 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0