there's nothing that you can not do

nu sitter jag i skolan och håller på att installera skiten. kmr förmodligen ta sin lilla stund, tur att man kan surfa runt så länge.. annars vill jag mest komma iväg. wallström ska ringa min när som helst och sen när dt här är klart ska vi åka ner på stan. ska gå förbi ginis så jag äntligen får kramas med min plutt.

har förövrigt bestämt mig för att inte lämna tillbaka ett skit av dt jag köpte igår. dt gör ont i ekonomin att ha kvar allt men dt skulle göra ondare i hjärtat om jag lämnade tillbaka ngt. så de får stanna kvar hos mig. dominique, jag lägger upp bilder på skiten lite senare.. kanske när jag är tillbaka i sthlm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0