then come and ease the pain

god morgon!
erkänn ganska duktig tjej som ställer klockan på 10 och som faktiskt går upp när den ringer också. snoozade inte eller ngnting. åt frulle framför svensson svensson och efter dt har jag tagit hand om hela helgens disk som har stått och växt i diskhon sen mamma åkte. så erkänn att jag är en ganska duktig tjej ;)
ska väl typ klä på mig (fluffisar<3 haha) och sen ska jag dammsuga. sen lurre. vi får väl se vad jag orkar (läs: klarar av) att laga.. sen kmr väl mamma hem ngngång under eftermiddagen så ska vi käka middag tillsammans. känner jag mamma rätt kmr hon vilja gå och lägga sig och sova en stund innan maten :) hon brukar vara trött efter sånna här kalashelger :P i hear that sister. sen efter middagen så ska jag åka hem till fredrika och gosa och kolla på phat girlz som hon har laddat ner åt oss :) hihi jag längtar lite, älskar att ligga och slöa i fredrikas lilla uthyrningsdel. jaja, ska väl tillåta mig själv att surfa runt i ungefär en halvtimme innan jag tar tag i allt dt andra :)
kram och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0