somebody ordered too many drinks last night, somebody reckoned dancing on the bar's all right, somebody woke up next to someone else thinking some people thought about killing of themselfs.

måste tipsa om en apkanonbra låt.
saturday nights med hello saferide.
guuud så underbar! i love texten.

åh, jag har fortfarande inte lämnat sängen än. ligger och svarar på ngt sånt här undersökningsgrejs som statistiska centralbyrån har skickat hem till mig. och så pratar jag med * (KAN SÄGA SEN, herre min bre - ni vet han apsexiga) på msn så känns inte riktigt som läge att hoppa ur sängen. men vafan, så här kan jag inte hålla på. plus att jag börjar bli riktigt hungrig nu. så dags att dra mig vidare mot köket. vi hörs senare! pussiluren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0