she's just begging for that back

nu ska jag ta cykeln och rulla hem till fredrika (detta är inte en pik). hon har bakat bakelse till mig, gott som fan ska dt bli. och så ska jag ta med mig sista påsen smörpopcorn så vi kan goffa riktigt ordentligt (dt här är inte heller en pik). dt börjar bli lite tradition dt här med söndagsdejt, mig och fredrika emellan. film och mys och popcorn och bakverk, gosigt som fan!

sen vill jag säga såhär, om ngn hädanefter har problem med dt jag skriver här kan den personen komma direkt till mig så löser vi dt här och nu, som riktiga män ;) att vara provokativ är väl lite dt roliga med bloggar. att man kan uttrycka sig hur man vill och när man vill. och dt är kul när man har provocerat lite, så man får lite roliga kommentarer från folk som tkr lika och olika än en själv. synd bara att dt finns folk som tror att allting handlar om dem.. (okej, jag erkänner.. dt här var en pik) men så är dt väl här i världen i guess, och vad gör dt om hundra år när alltid kmr kring. hörs!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sad att du inte ser det själv. Inte bara jag som märkt det, OPS!



Men vi lämnar det, what ever. Du har helt rätt, ska verkligen sluta läsa din blogg. Pallar inte tjafsa.

2008-11-02 @ 19:19:27
Postat av: Petra

I know, men jaghar inte ens börjat, å vi ska fort jobba me de imorrn.. blä

2008-11-02 @ 19:47:06
Postat av: hannah

heja malin :P

2008-11-02 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0