she gives herself so selfslesly to the people she cares for

shulu, mediekommunikation nu och moud är inte här. dt blir alltså till att surfa runt och göra lite andra uppgifter som man inte är klar med. ganska chill faktiskt, även om en extra ledig dag inte hade suttit fel. men dt är förstås allt kul att träffa gostjejerna :)


hahah jag bjuder på ett klipp såhär på förmiddagen. carina berg är så jävla rolig. och för er som inte har sett tack gode gud när dt gick på tv så är dt ett humor/improvisationsprogram där de tar in olika kända svenskar i ett rum. där har de ungefär fem minuter på sig och när de kmr in så börjar dt med att ngn säger "tack gode gud att du är här...". verkligen ngt ni borde se. dt är askul. förutom carina berg så är helge skoog bland de roligare har jag för mig, men dt var ganska länge sen jag såg dt så jag kmr inte riktigt ihåg.

jaja, se dt och njut. nu ska jag öppna flash lite och försöka komma ngnvart med bilderna.
puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Petra

hahaha såå bra! dessutom varte assnyggt me grönt. lättare att läsa :)

2008-11-04 @ 15:03:13
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0