när man saknar någon så mycket att man tror att man ska gå sönder

hej tjjer och okillar. fick sitta på stan i tusen år man annars har kvällen varit supervärd. askul och askalas som in i jag vet inte vqad likosm. kom precis hem blev taxi med malin ochn attapaptta. tänkte käka ngt nu för jag är hungrg som en varg och sen ska jag sova för jag är trött som e mvarg också. kasnke kolla på sex and teh city bara för att dt är dt bästa ag vet. kmr somna, som vanlgit .jag har varit jätteträtt på senare tiden. vet ite varför riktigt. lite synd, eller ngt. har lite svårt att snacka seriöst just nu utan att sluddra iväg på ngt anna. men vi kan ju ta d t timorrn eller så... jag vet inte riktigt när ni vill. ett glad vatten ska jag hämta iaf puss och kram ohc pissliuren!

btw, gud vad dt känns som att aslångt inälägg nu men jag ser ju att dt bara är ett par rader. hoppas ni är njda äncå :) vi ses  imorgon eller en annan dag.  nu ska jag klä av ig naken och hoppa ner i min varma säng. hej hopp snopp!

Kommentarer
Postat av: fred to tha rika

hahaha. lite kalas när du skrev detta inlägg eller? ;)

2008-11-02 @ 10:35:02
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0