love was made for you and me

folket, jag har hittat en vinterjacka som jag vill ha. har sett den i ett skyltfönster varje dag till och från jobbet. idag gick jag in och provade den. helt underbar. satt som en smäck. olyckligtvis kostar den 4950 kronor och som fattig student som inte bor hemma går hela min ekonomi till mat just nu och eftersom mamma ska betala studentmössan vill jag inte ens fråga henne. och min pappa är snål. plus att 4950 är en hel del för en jacka, dt vet jag. och jag försöker att inte vara bortskämd, men den jacka har fan allt. jag hatar vinterjackor, men den här var underbar. fattar ni hur dt kändes att ta av sig den och gå därifrån. eftersom jag inte riktigt bara kunde lämna den så hängde jag undan den tills på fredag. helt i onödan egentligen.. men jag kunde inte. jag älskade den :(
...... rip!

anyway, nu har vi samplat in mer film på datorn, och .. vad ska man säga...? vi har inte ens varit här i en vecka än och vi har redan 37.2 gb. hur ska vi klara tio veckor? dammit.

äsch, den dagen den sorgen..
hur mår ni? hoppas allt är bra där hemma, och i resten av sverige såklart.
nu ska petra ha datorn tror jag. och jag ska gå och borsta tänderna. ni ser ju hur mkt klockan är ;)

<3 puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0