it's like this one is on me

god morgonnnnnnnnnnnnnnnnnn.
jag vill aldrig mer lämna min säng i hela mitt liv! gosh, den är så jävla skön och jag har sovit så jävla gott. anyway så hade jag ställt klockan på nio. stängde av den halvt i sömnen då som jag brukar och somnade snabbt om. vaknade nu dock för ungefär en kvart sen av ett sms.

vart lite fel i bloggen igårkväll.. så jag tänkte dra min dag igen och lite mer korrekt.
ska gå upp nu och käka frukost och sen hoppa in i duschen. medans jag klär på mig ska jag tänka ut ett bra och smidigt sätt att ta mig till skolan utan att bli helt blöt och slaskig. ska nog käka en tidig lurre innan jag åker till skolan också förresten. sen blir dt premiere och lite snack med några lärare. sen bär dt av ner på stan. hade helt glömt bort att jag ska träffa moa idag, så måste ringa henne innan jag åker till skolan och kolla läget. så efter premiere blir dt stan, träffa moa och kanske maria, kanske wallis och så sanna dårå. får bli lite intensivt där tror jag för strax efter tre ska jag nog träffa jossan. hon får ringa när hon har slutat helt enkelt så åker jag från stan direkt till henne. vi ska hem till farmor en sväng tror jag. hoppas jag får ta med mig bullar eller ngt till sthlm (gott!, näringsrikt :P). sen blir dt hem för att käka middag och fixa till sig lite och sen ska jag till fredrika på lite förkrök. sen blir dt förmodligen people, eller så kanske vi sätter oss ngnstans och chillar. vi får se :)

nu ska jag get to it så dt blir ngt gjort idag. har ju en del inplanerat :)
puss på er, ni är så himla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0