it's like she still dosen't even get it

okej, måste faktiskt skriva ett litet onödigt inlägg nu, angående mitt förra inlägg och elins kommentar.
jag skriver inte för att pika ngn! infact, jag fattar inte ens varför jag känner att jag behöver förklara mig. men jag pallar inte skitsnack, har haft tillräckligt med sånt i mitt liv som dt är. om du tkr att jag pikar dig så mkt i min blogg så behöver du väl fan inte läsa den. dt finns ingen som tvingar dig! jag och en kompis satt och snackade om dt där med att antalet  år man har varit vänner påverkar relationen för att han alltid talar om hur länge han har känt folk. dt var därför jag skrev dt förra inlägget, (och ännu en gång) inte för att pika ngn. dt är mina egna tankar och funderingar bara. man får ha egna sånna vet du. tro dt eller ej, men jag skriver inte blogg förr att irritera dig, jag gör inte dt. jag förstår inte varför du måste, eller hur du ens orkar, leta anledningar till att bråka. så get of my back, vännen.

Kommentarer
Postat av: fred to tha rika

okej. måste faktiskt kommentera här. För jag har i så fall skrivit lika mycket pik som malin? Jag skrev typ samma sak fast värre? eller jag vet inte för jag fattar inte vad som är pik och inte? plus att jag skrev I SÅ FALL det mest pikande inlägget om förhållanen ever, eller? läs och döm själv: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/2008/october/utkast-jag-har-1.html

såhär tycker jag hursomhelst.

1. malin, du ska inte behöva förklara dig bara svara på kommentarerna. (för det får igång en diskussion)

2. malin, fortsätt med provocerande inlägg det är grymt kul att läsa och du får mer läsare!

3. who ever det är som känner sig pikad, fattar inte riktigt(var ser jag det?) men den personen måste ju tagit åt sig? .. med andra ord måste det ha stäm på något sätt? .. nån kanske ska tänka över sina relationer med vännerna. men som sagt jag vet inte, den här personen kan jju ha miljarder vänner och vem är jag att prata då?

2008-11-02 @ 18:10:49
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vill väl inte heller bråka, ge dig haha. Bara det att du brukar vilja håna eller ge folk pikar så det var därför jag tänkte att det säkert var sånt igen, men sorry om det inte var så du menade då.

2008-11-02 @ 18:19:27
Postat av: Elin

Men Fredrika vad gör du? varför skriver du elaka saker som " nån kanske ska tänka över sina relationer med vännerna. men som sagt jag vet inte, den här personen kan jju ha miljarder vänner och vem är jag att prata då? "



Jag pratade väl med Malin. Mellan oss vettu.

Tack och hej

2008-11-02 @ 18:22:35
Postat av: fred to tha rika

nämen, vad det du? det trodde jag inte! jag förstår absolut inte vad du kan ha tagit åt dig av men uppenbarligen gjorde du det? och min kommentar var väl ändå inte elak, elak skulle jag absolut inte säga att den var.

För om man läser hela: "who ever det är som känner sig pikad, fattar inte riktigt(var ser jag det?) men den personen MÅSTE JU PERSONEN TAGIT ÅT SIG? .. med andra ord MÅSTE DET TA STÄMT på något sätt? .. nån kanske ska tänka över sina relationer med vännerna. men som sagt jag vet inte, den här personen kan jju ha miljarder vänner och vem är jag att prata då?" .. det är precis som det står men jag kan förklara lite bättre. Om man tar åt sig av det malin skrev är det väl knappast en bra sak? och då måste man kanske tänka över vad man gör för fel om det är så som malin skriver i sitt inlägg. Och det är faktiskt inget fel med att ta åt sig över det där men gör man det kanske man ska ändra på det och ändrar man på det så kanske man blir så mycket bättre och mår så mycker bättre. Nu säger jag inte att du mår dåligt, för det vet jag inget om. jag försöker bara förklara mig eftersom det var ingen elak kommentar, elak är något annat. i alla fall från mitt håll.. :)

2008-11-02 @ 18:39:50
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0