it felt so right

god morgon sötingar!
sovit gott?


själv har jag sovit som en prinsessa ända sen ungefär 1 inatt till 10 imorse. då ringde klockan. lyckades få till en snooze innan jag gick upp och käkade frukost. nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta mig neråt stan. usch, kmr få släpa jävla tunga väskan runt där och dö i axlarna. menmen, vad gör man inte för sina vänner :)
innan jag åker ska jag ringa petra också, kolla vilken tid vi ska ta tåget liksom.. sen bär dt av hemåt. mot sthlm, mot söder, mot dt jag förtillfället kallar hem. dt är så konstigt. dt här är ju fortfarande hemma. men där man har sina saker, dt är ändå dt som är hem-hem. och som ni märker är jag inte den bästa på att förklara sånna här knepiga grejer. men vad gör dt om hundra år när allting kmr kring..

anyhow var dt supergosigt igårkväll också. hela dagen gick i goshetsskala :) sånt gillar vi när man mår som jag har en tendes att må på lördagar... när jag kom dit var maria redan där, så medans madde käkade så kollade vi på vänner. sen snackade vi och kollade på massa gamla webcamfilmer på maddes dator. hahaha spåårade filmer, minst sagt! "previouslys on maddelito productions" hahaha sen när matte kom så satte vi på love actually eftersom vi var i ett litet juligt mode. käkade chips och drack coca cola också. jag har seriöst inte druckit varken coca cola eller annan läsk på väldigt länge! sen åkte vi hem vid halv 1 sisådär. trött och seg som en gnu gick jag och la mig på en gång :)

nej men, nu ligger jag här i sängen igen med datorn i högsta hugg. sa jag duschen så blir dt duschen!
vi hörs säkert innan jag packar ner datorn igen.
KRAM & PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0