is this the best you got in store for me?

god morgon eller whatever.
gårdagskvällen i korta drag. jag och fredrika drog från henne vid halv 11. ended up på firman och sen på efterfest hos arvid med amanda, (arvid förstås,) ville, sasha, linus och omar. kim och en 80a var också med på firman men dem skakade vi av oss på väg till luthagen. jag och fredrika gick hem (tar inte så lång tid i vanliga fall, han bodde jättenära unik) vilket var ganska drygt i högklackat och snöslask. jag lider med fredrika som hade 8cm pumps och var ganska glad över att jag hade stövlar som var lite varmare. vi kom i alla fall hem vid kvart över sex imorse så nu är jag helt död. möttes av folk som skulle till jobbet och 6an när jag kom längs min gata, och så var porten upplåst när jag kom fram. dt känns fortfarande helt skevt. anyway så har jag väl alltså sovit cirkus fyra timmar "inatt".. joy haha


så med tanke på hur jag mår nu är dt ganska lägligt att mamma är och hjälper till att flyttstäda hos min morbror och hans fru (jens mamma).
nu ska jag fortsätta må så här i två timmar till ungefär (så länge inte sanna ringer innan dt), sen ska jag ta mig i kragen och åka ner på stan.

ouf,
pussi


Kommentarer
Postat av: fred to tha rikkaa

hahahaha. jag hade så kul ;D mhi

2008-11-29 @ 12:55:13
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/
Postat av: fred to tha rikkaa

plus att din bilsdumé är klockren och jag älskar dig för att du inte förstorade alla bilder på mig. INTE att leka med min vän. mahah ;D .

jag är bakis

2008-11-29 @ 12:57:06
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0