i’m walking too far ahead

nu är jag i skolan. har precis skrivit klart engelskauppsatsen och dt är tjugo minuter kvar till deadline, way to go malin! allt är packat också. och petras grejer står tillsammns med mina egna uppstaplade i min hall. dt är helt omöjligt att ta sig in i lägenheten nu pga av alla väskor. men ska dt vara så ska dt.

nu börjar trycket lätta lite från mina axlar. vi har visserligen inte haft fotoprovet än men dt är ju ändå inte betygsgrundande så. dt är ju ett sånt här för att se vad vi kan och vart vi ligger.. så dt får väl gå bajs nu och så får jag ta igen dt sen :) sen är alltså efter praktiken när vi har typ tre månader på oss att avsluta alla kurser. kan bara tänka mig hur stressad och hur mkt ångest man kmr ha. då, då är sen och dt är sen jag ska kämpa hårt och satsa. kmr dt att hända eller? nope, men jag kan ju intala mig själv dt så länge :)

nu ska jag vänta på att få en praktikuppgift i engelska. men först är dt nog rast tror jag.. vi får se.
pussiluren!
ps. ny header kmr ikväll :) så keep posted!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0