i'm only up when you're not down, don't wanna fly if you're still on the ground

hej där. eller god morgon kanske man ska säga..
hur mår ni?

idag är jag ledig, som ni kanske börjar vänja er med numera. tänkte fixa mig nu och sen göra ännu ett försök med hyllningstalet. jag måste snacka längre. sen ska jag åka ner på stan och ha lunchdejt med wallis. jättemysigt ska dt bli. hon åker till afrika imorrn så känns som ett bra läge att catcha upp lite innan hon drar. sen efter dt åker jag direkt till verkstadsgatan där moa är. hon jobbar där och jag ska hålla lite sällis en stund. sen blir dt till att åka hem och käka middag lite snabbt för ikväll är dt dans. troligtvis näst sista gången för mig för iår :/

nej men hörrni, nu vart dt lite väl ledsamt här i bloggen tkr jag. dt här är ju en glad blogg, visst? :) nej, den är glad när jag är glad, ledsen när jag är ledsen och arg när jag är arg. så är dt, tro dt eller ej :) skitsamma, nu ska jag kirra vidare. vi hörs, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0