i'll miss you when you're gone

hej på er.
fredrika och sasha gick precis härifrån så först nu ska jag börja packa och plugga och allt sånt tills imorrn. fredrika kom hit imorse och vi gick ganska på en gång hem till pappa. sen gick vi till fredrika så att hon kunde byta om till jeans och hämta ett par skor. sen mötte vi sasha och gick hem till mig. käkade våfflor och pratade. pratade i tusen år. sen började jag packa och fredrika pillade på allt (läs: ALLT) hahaha :)
nu skulle dem tillbaka till skolan för öppethusgrejs så nu måste jag sätta igång påriktigt. måste bestämma lite mer vad jag ska ha på mig imorgon också så att jag inte packar ner dt längst ner. och plugga. fotografiskbildprov, engelskauppsats och kanske engelskatest. vilken jävel lägger allt på sista dagen med flit? jag blir så less. dt är alltid såhär. ända sen mellanstadiet. usch. känner typ stressen man kmr ha veckan innan man tar studenten redan nu. usch och fy indeed.
dansa ska jag göra ikväll också. kmr bli superkul men lite tråkigt att dt är sista gången. öppethusgrejen slutar 8 och dansen slutar halv 9 så jag och fredrika ska gå hem tillsammans.

jaja, slut på skitsnack nu - get to it!
pussiluren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0