if you got a family, then go gather

hej på er.
ska alldeles strax borsta tänderna och sen krypa ner i sängen bredvid petra. kmr kännas konstigt när man kmr hem att sova ensam :( ngn som vill sova med mig? annars får jag gå och lägga mig bredvid mamma. åh dt lär man ju nästan göra, har inte sovit med min mamma på tusen år <3

jaja, skulle inte prata om mina sängvanor nu utan bara uppdatera lite och tala om att jag lever. har jobbat igår och idag vilket blir mer än halva min vecka. slutar vid 3 på torsdag och är sen ledig fredag. dammit, honey im comin home!

hahahahahhahah nu kollar petra från filmen från i fredagskväll och ligger och asgarvar för sig själv. den filmen alltså, skulle inte byta ut den mot någonting i hela världen. däremot skulle jag ge jävligt mkt för att få varit där och sett när petra satte på sig ett par trosor ut och in, satte på sig en av mina klänningar över sin egen t-shirt, och on top of that försökte sätta på sig en plastpåse som baddräckt.. eller vad dt nu var hon försökte göra. dt är lite otydligt där med vad hon tänkte medans jag låg och sov på toaletten.. ;) usch. nu däremot ska jag inte sova på toaletten, utan i sängen. så puss och god natt på er!

juste.. ps, idag köpte vi lite godis. första gången jag äter dt på länge nu :) la mig ner och gjorde hundra situps och hundringen och lite sånt direkt efter. kände mig lite som två andra träningsfreak som jag har haft turen att lära känna :) puss på er, och puss på alla andra också. och puss på jonas!


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha ja jag känner samma. förmodligen kommer man itne må super på lördagen men det har jag inte gjort på många veckor nu så:) ja absolut, tycker att vi borde hinna ses en snabbis iaf:) vi ska nog börja på terassen med johan på fredag men det är mycket möjligt att vi vandrar vidare till folk senare. så om du är ute då så ses vi! älskar dig<3

2008-11-25 @ 22:56:54
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHA bra där med situpsen :)

2008-11-26 @ 22:30:05
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0