if you are sad, then so am i

nu har jag kommit hem och försöker tömma min d-mapp. den är full och dt är ganska drygt när dt kmr upp sån där påminnelse stup i kvarten. när dt är klart tänkte jag räkna om dt där med hur lång tid dt skulle ta att pendla fram och tillbaka till praktikplatsen om jag bodde hemma.. tror jag hade missuppfattat hur jag skulle räkna :P iaf så blir dt nog lite lättare nu :) sen kmr sanna hit inte alltför sent heller :) kanske om en timme eller så om jag får chansa. vi ska slinga hår och käka chips. dt är väl planerna iaf haha sen får vi väl se om vi hinner med ngt spontant sådär ;)

nejnej, inackorderingsbidragspapper väntar! pussilurisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0