if i used to love you baby

nej men tjenare kompisar!
hur mår ni? :)
och till er i klassen, hur gick första dagen på praktiken?

min gick bra. askalas. orkar inte riktigt dra dagen i detaljer så jag bjuder på en bild nu och sen ska jag fortsätta kolla på prison break med petra och käka lite popcorn :)


dt här kan man även kalla dagens outfit.. synd att inte kläderna syns så bra bara ;) haha har iaf på mig goskoftan och leggings, till dt de platta "nya" skorna jag har haft mkt i skolan på slutet, och skinnisen såklart. kände när jag gick från jobbet att dt verkligen är dags att köpa sig en översnygg vinterjacka. helst ett par översnygga, övervarma vinterskor också. men eftersom ekonomin bara räckte till en grön paprika i grönsaksväg idag så känns vinterjacka och vinterskor ganska avlägset. sicken otur. får nöja mig med att bara leva på söder och jobba på östermalm. dt  funkar dt också, minst sagt. grönsaker kan jag käka när jag kmr hem :)

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0