if don't belive in tomorrow, i might aswell leave tonight

hej på er.
blir ett ytterst kort inlägg nu för alldeles strax ska vi börja fortsätta med grovklippningen.
tänkte bara säga att jag har fått ledigt på fredag, eftersom jag måste till skolan för att installera premiere. och så jobbade jag över 2 timmar idag, så slutar vid tre på torsdag.
och då, då mina kära vänner, då åker jag hem. då åker jag hem till alla er och till mammas goda mat med grönsaker! och frukt. jag har, sen jag började i sexårs (alltså sen jag var fem år), ätit minst ett äpple varje dag. oftast två (dt blir två frukter om dagen i över 12 år). och nu har jag inte ätit en frukt på två veckor. helt galet. min kropp och mitt psyke säger typ ifrån :/ men frukt är dyrt. grönsaker också. ligger man 1000 kronor back så är iofs allt dyrt. men två gurkor har vi iaf köpt.. och mamma hade skickat med lite majs. men jag har ändå saknat mammas mat, tro dt eller ej. snacka om att man lär sig uppskatta sånt.

ja men vafan, sa jag att dt skulle bli ett kort inlägg så ska dt fan bli dt också.
vi hörs imorgon eller senare ikväll.
puss!


Kommentarer
Postat av: Sanna

åh då är jag lycklig! jag är kanske rätt uppbokad i helgen men vi löser det med en fika, lunch eller mys.

2008-11-24 @ 22:14:21
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0