i know this is the part where the end starts

god morgon på er!
sovit gott?

själv blev jag väckt vid 9. har käkat frukost och nu ska jag klä på mig och sånt. vi ska åka till mormor och morfar idag, dt är ju farsdag och grejer. ska kanske få med mig datorn så jag kan plugga på hyllningstalet men känner jag mig själv rätt kmr dt bli ganska lite plugg idag. mest mys och sånt med m&m :)

vet ni förresten, för er som känner er intresserade, idag hoppar jag diplinern och kör rakt på med enbart mascara. vad tror ni om dt? :) jaja, vi hörs kanske när vi kmr hem igen eftersom jag tvivlar på att dt är ngn av m&m's grannar som har trådlöst internet utan lösenord...
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0